powni

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av sanna tilljander - 6 februari 2012 18:30

 

ni har väl inte glömt att rösta på mitt bidrag?

klicka HÄR för att rösta! :D

 

då tänker ni varför ska vi rösta på just dej ?

jo,för att:

  1. jag skulle typ bli gladast i hela värden om jag vann!
  2. jag tycker det är superkul att kolla på hästtävlingar
  3. jag älskar hästar!^^
  4. vore inte alls fel att vinna ett specialdesignat shabrak och täcke till min Theodor
  5. theo är värdensfinastesuperdupertoppen häst! han syns i mängden!!!
  6. min bild är finat (tycker jag) fför att theo är på den!
  7. de skulle verkligen betyda supermycket  för mig om jag vann (seriöst!!)
  8. theo är jättefin i rosa!! :D
  9. jag tycker att de är superbra priser
  10. ni som röstar är verkligen bäst! vill du vara bäst? Rösta dåå!! :D :D :D



Av sanna tilljander - 6 februari 2012 01:09

hejsan :) lånar min syssters data nu för min lilla data e fortfarande trasig :'''''( men bloggar mite nu medas jag har chansen! :)

______________________________________________________________________________________

imorgon börjas prao:en. vet inte var jag känner för de :S lite nervös faktist. jag ska praoa på karslund ridskola eller örebrofältfittklubb eller vad ni villa att jag kallar det ;) har hört att de mest e dryga snobbar där men inte alla såklart! har hört att de fins jättesnälla där med!! men e ändåå nervös att jag kommer bli totalt alone :/ men hoppas at de kommer finnas någon jag kan prata med i allafall ;S 

jag hittar inte så jättebra  där, har endast varrit med kusinen när hon har haft lektion nåragonger :P men de löser nog sej ;)

kommer du vara där någon gång kl.8:30-15:30 den hära och nästa vecka?? :) 

 

totoollyyyynorrrmalll bild frommm miiiii...

hoppan verkligen att få igång min älskade datoooor snart! <3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards