powni

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av sanna tilljander - 11 maj 2012 21:50

idag efter skolan tog jag och mamma bilen till gallerian för att köpa en kläning som jag ska ha på konmfan som är på söndag så jag kände att det blev lite brottom nu! så när vi är där så hittade ju vi hyfsade kllänningar o så, men SÅKLART så fanns ingen i min storlek! fick lite smått panik eftersom detta var den ända dagen jag hade tid. men som tur var gjorde vi ett försök i en sissta butik, och där slog det till! jag hittade en kläning! jag e lixom inte så "klänningng" av mej ^^ haha men men så de e klart nu iallafall! kommer kanske en bild :9 

   Nu sitter jag i min obäddade sköna säng och kollar på någon komedi som går på tv och pluggar dressyr pogram! kan LD1 nu iallafall :P bara Lc2 kvar! :P hahah

 

Av sanna tilljander - 11 maj 2012 00:26

idag fick vi sovmorgon till tjugo över tio! sjukt skönt om man bortser från att jag blev veckt alldeles för tidigt av min storasyster.. var i skolan som vanligt och efter åt vare konfan som gälde! de e på söndag som det är konfa gudstjänst(de vill säga att jag blir konfermerad eller vad de heterxD) så vi planerade lite inför den! stannade kvar ganska länge och pratade med min klasskompis sofie så kom inte hem fören runt tolv någonting :P så nu sitter jag och skrivrer ett lite meningslöst inlägg och pluggar på dressyrpogram ^^ tagga tävling!! 
imorgon börjar jag tio över nio tror jag :S shit vilket tråkigt inlägg!  

menjag bjuder på en bild bara därför ;) haha

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards