powni

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av sanna tilljander - 24 januari 2012 19:49

haha satt och tänkte en dag lite på mej och theo när låten "stronger" med kelly Clarkson kom på radion... 

ko o tänka på att jag ramlat av så mycket den sissta tiden men, de har bara hjälpt mej :) jag har lärt mej vad/om jag gjort fel så har jag lärt mej vaför det blev som det blev och om jag kan ändra på något! jag har tänkt på på mer saker när jag rider ex. min sitts, skänklarna, mm. nu sitter jag lite rakare o så .. det passade ganska bra att låten som spelades kom just då! för what doesen't kill ME makes ME stronger! 

tips: om di ramlar av.. tänk på varför ni ramlade av och om ni kan ändra på något! 

here is the song!


hihi barea för det kom den på radion jusr NU! :OOO



Av sanna tilljander - 24 januari 2012 19:40

super snygg är den ju tycker jag ! inte jättedyr heller! :) 

superfiint med diamanterna (ääälskar diamanter!) för de blir lixom inte för mycket men ändå något extre! :D hjälmen tycker jag är lite för fin för att ha hemma o rida ut med .. eller sha ,, de går väl de med ;) men på tävlingsplatsen vore inge fel att ha den :) åå hiss på den! :D   

 Rea jus nu med! nu: 549:-  då: 849:-

klicka på bliden för att få veta mer! :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards