powni

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

That whats makes you beutyful!

Av sanna tilljander - 26 januari 2012 00:01

idag var jag hos min älskling :) red inte idag.. bara myyyyste! :) 

_____________________________________________________________________________________________________

när jag kom till stallet tänkte jag börja med att mocka. så jag gick av vana fram till theos box och ser att de är någon som står och mockar (som jag inte känner..). ja ba .. aha ... har basse glömt att jag skulle komma idag eller? :O 

hehe  jag bara stog där och såg ut som ett frågetrcken! då kom veronica och berättade att de hade flyttat theo till en annan box för att de kommit en ny häst, ett sto som inte kunde stå mittemot spike som är hingst..så de hade flyttat dit theo x) hon nya hade gjort iordning boxen och allt så den var ny mockad ^^ Tack! och jag skulle ju inte heller rida idag.. hmmm. shaa.. så de ända jag behövde göra ver maten :) och myyysaaa med min älskling såklart! ^^


Theo hade trampat sej med brodden vid kronan :( blödde litegrann också :( han hade ett rivsår på bak benet också! har ingen aning hur han fått det men men :( jag tvättade såren med vatten och jodopax så att de skulle bli bra iallafall :l 

theo lyfte lite tveksamt på hoven och kolla på mej frågande när jag tvättade såren "dedär svider ju! va gör du?". haha han e så söt! kliade honnom på mage också (TheosBästa!) o de är så kul för han gör kamelläpp och lutar sej frammot och sträcker sek och små blundar x) han e sååå sööt!:') hahaha 

    jag satte in honnm i hanns nya box och gick och tvålade och fettade hans träns för att fördriva tiden( eftersom det var ett tag kvar tills mamma skulle hämta mej) så  kom hon så åkte vi hem :) 

värdens Finaste!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna tilljander - 11 maj 2012 21:50


idag efter skolan tog jag och mamma bilen till gallerian för att köpa en kläning som jag ska ha på konmfan som är på söndag så jag kände att det blev lite brottom nu! så när vi är där så hittade ju vi hyfsade kllänningar o så, men SÅKLART så fanns in...

Av sanna tilljander - 11 maj 2012 00:26


idag fick vi sovmorgon till tjugo över tio! sjukt skönt om man bortser från att jag blev veckt alldeles för tidigt av min storasyster.. var i skolan som vanligt och efter åt vare konfan som gälde! de e på söndag som det är konfa gudstjänst(de vill sä...

Av sanna tilljander - 10 maj 2012 15:00

supersnygg ridbyxa dekorerad med  swarovski stenar vid fickorna! skulle lätt tacka ja för dessa ridbyxor! de värkar riktigt sköna och det ser praktiskt och skönt ut med stretchig lycra vid benslutet så det slipper knöla sej i stöveln/strumpan. stor h...

Av sanna tilljander - 10 maj 2012 00:30


  just nu är det fraktfritt på hööks,passa på! klicka på bilden för att komma till Shopen!   ...

Av sanna tilljander - 9 maj 2012 23:33


efter gårdagens 13timmars långa skoldag så orkade jag verkligen inte blogga. men gårdagen vare ju "8A:s salonger".. jag dansade, blev fel lite helatiden! inte så nöjd! men alla som spelade och sjung var jätteduktiga iallafall! goodwork! men känner ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards